Perris Monte Carlo
אוסף Perris Monte Carlo נולד כדי לסקרן את כל חובבי הבישום באשר הם, ברוח הניחוחות המגוונת והמעודנת, שהיא תוצאה של שימוש בחומרי הגלם האצילים ביותר. כתוצאה מאותה תשוקה בוערת ובהשראתה נוצרו חמשת התערובות האולטימטיביות והמורכבות של המותג בתחילת דרכו, כאשר כל אחת מהן מדיפה ניחוח בלעדי, יוקרתי ואלגנטי ואשר מגדירה טקס משלה. האיש מאחורי המותג מנהל הקריאייטיב, ג'יאן לוקה פריס הוא הדור השני למשפחת פריס, המעורבת בתעשיית הבשמים היוקרתית. ג'יאן לוקה יצר את Perris Monte Carlo כדי להתעמק בלב התעשייה ולהתמקד בניחוחות הבושם עצמם ולא בשיווק שם המותג. התשוקה להחזיר את אמנות הבישום האמיתית היא למעשה פרי יצירתו. כדי להשיג זאת היה עליו לקבל משימה חשובה ולא פשוטה כלל של להשיג את חומרי הגלם המשובחים ביותר מרחבי העולם. וכך עם מסורת וחדשנות מודרנית השזורים זה בזה, הוא החל ליצור את הריחות הייחודיים של Perris Monte Carlo. המפעל עצמו ממוקם במונטה-קרלו ומהווה חלק מתיק היוקרה של קבוצת פריס, אשר נוסדה בשנת 1981 על ידי מישל פריס. קבוצת פריס, דרך אגב, היא בבעלות משפחתית ופועלת ביותר מ- 37 מדינות ברחבי העולם כאשר היא מביאה לשוק מותגי יוקרה יוקרתיים. Perris Monte Carlo – שימוש בזהב אם יש משהו שמבדל את המותג הזה, הרי שזהו השימוש הנרחב בזהב שנעשה בו, ולא בכדי. שהרי בכל תרבות זהב מייצג כוח, עושר, מותרות, הצלחה ועמידות. זהב הוא ללא ספק צבע היוקרה, אשר זוכה גם להתייחסות מבחינת האיכות, שהרי הזהב הוא גם המוטיב המוביל של רוב התכשיטים. זהב נמצא בכל מקום: עיצוב הבית, ביגוד, אביזרים, אופנה, בשמים , כאשר תווי זהב קשורים תמיד ליוקרה ותחכום. לכן כדי להדגיש את האיכות והייחודיות של המרכיבים, המותג החליט לפתח אריזה מעודנת עשויה בניואנסים זהובים. כאן הכל לבוש בזהב, נראה אלגנטי, יוקרתי, סלקטיבי מאוד וגם עכשווי. מוטיב חשוב לא פחות הוא העובדה שהמותג החליט להשיק את האריזות החדשות שלו ללא כל פלסטיק. את האריזה הם אומנם עושים באמצעות רובוטים אבל משתדלים להיפט מאריזות הצלופן. ומבטיחים כי בקרוב מאוד באחד השלבים הבאים ידאגו הצלופן אף ממוצרי המלאי שלהם, כל זה מתוך דאגה לאיכות הסביבה. האוספים של המותג ישנם מספר אוספי בשמים תחת המותג Perris Monte Carlo. אוסף הזהב, הוא האוסף הראשון שהושק על ידו ומהווה מחווה למזרח התיכון. מדובר בארבעת הריחות הראשונים שנוצרו להשקת המותג. הוא מתוחכם עם תפיסה מודרנית של אוסף מזרחי עם השפעות מזרח תיכוניות. הוא נוצר בהשראת טיול בארצות הציוריות ובתרבות הגדולה של בשמים חומרי גלם טבעיים אותם ניתן לחוות בכל רגע במהלך השהות במזרח התיכון. כל אחד מהריחות מעורר בלעדיות, יוקרה ואלגנטיות. אוסף נוסף הוא האוסף של גראס. מדובר באוסף ניחוחות אקסקלוסיבי המוקיר את ההיסטוריה והיצירה הייחודית של אומנות הבישום בפייס דה גראס. בשנת 2018 רשמה אונסק"ו את אזורי הגראס ברשימה המייצגת של המורשת התרבותית של האנושות, זאת לאור הידע יוצא הדופן שנצבר במקום והקשור בגידול צמחי בושם, בידע ובעיבוד של חומרי גלם טבעיים ובאמנות הרכבת הבושם. אוסף אחר הוא מחווה לאיטליה. הוא יוצר בעקבות החיפוש אחר חומרי גלם, ההשראה לאוסף הזה באה בעקבות הכפרים שטופי השמש של דרום איטליה. קולקציית המשולשים מדגישה את משפחת פירות ההדר שנמצאה בקפואה - היוצרת הבכירה של שמנים אתריים הדרים מאז 1880. מדובר באוסף הדרי, פירותי שמאפשר לחוש בחום הקיץ האיטלקי.