Mendittorosa
Mendittorosa הוא בית ניחוחות איטלקי שהוקם על ידי סטפניה סקווליה, והוא מבוסס בנאפולי. מדובר בחברת נישה מאוד ייחודית עם תפיסת עולם יפה במיוחד שבאה לידי ביטוי בריחות שהיא מפיקה. המחשבה שמלווה את יוצרי הבשמים של החברה היא שאולי מדובר בחברה קטנה אך כזו שהיא עם נשמה גדולה. תהליך היצירה הבשמים של המותג Mendittorosa מיוצרים בכמויות מוגבלות על מנת להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר בכל שלב בתהליך. תהליך יצירה זה הוא אינטימי ומפורט, ומאפשר ליוצרים של הניחוחות הללו לעודד אחד את השני, לפתח ולהגדיל תחומים שונים בהתאם לפילוסופיה שמלווה אותם. ולכן כל בושם זוכה לתהליך הפקה מאוד מדוקדק. מאחר ומדובר בעבודה עם קבוצת אמנים ובעלי מלאכה מסורים כשהמטרה היא לבטא את האנרגיה והחזון של כל אחד מהם, בכל אחד מהבשמים של החברה. לבן בסדנאות שלהם מעוצבות לא רק הבשמים עצמם, אלא גם ההדמיה של היצירה האמנותית הסופית, הניחוח שמופק והבקבוק שעוטף אותו. Mendittorosa – עבודה מול הלקוחות באופן ישיר בחברה הזו החליטו לעבוד ללא מפיצים או סוכנים. הם מעדיפים לעמוד מאחורי כל חלק במסע קשרי הלקוחות. ולמרות המודעות לכך שייתכן והם מוותרים על הזדמנויות, הם עדיין מאוד מרוצים מהיכולת שלהם להיות מועשרים על ידי ההזדמנויות הניתנות להם הנובעות מאותו דיאלוג ישיר ושיתוף מול הלקוחות. בנוסף, לכן כל יצירה חדשה שלהם כוללת מחקר חדש של נוסחאות וסגנון. חזון חדש. והם לא חוזרים על אלמנטים, לא בהרגשה או בעיצוב. אלא תמיד מחפשים אחר דרך חדשה, המתבטאת בכיפה, תווית, קישוט, אריזה, ייחודים ושונים עבור כל בושם שלהם. לשמור על הטבע כמובן שכחברה עם מודעות סביבתית מפותחת החליטו בעלי המותג שלא תהיינה לו עטיפות העשויות מצלופן או פלסטיק במקומן הם העדיפו אבן, מתכת, עץ, חבל וקרמיקה או משי, כשהכל נבחר לאחר מחקר מדוקדק ומתפתח. בהתאם למדיניות זו הם החליטו גם שלא להשתמש בתוספי צבע או חומרים משמרים כימיים. יתרה מכך, הם דואגים להשתמש בבקבוקי זכוכית שקופים, כך שניתן ללקוחות המותג ליהנות מהצבעים הטבעיים של הניחוחות. וכן יש כאן עוד אמירה מאוד לא שיווקית מסחרית בחברת Mendittorosa, והיא שהבשמים שלה יונפקו רק בבקבוקי 100 מ"ל. לדבריהם זהו הגודל המכובד היחיד לבושם אמנותי, כך למעשה ניתנת ללקוח כמות הזמן הטובה ביותר ליהנות ממנו, ובמקביל הדבר יכול לשקף באופן מלא את כל המאמצים שהשקעו בתהליך היצירה. אבל האמת היא שגודל שונה פירושו גם תהליך ייצור גדול יותר, מה שמנוגד לעקרונות של המותג הזה המנסה להתרחק מכל גישה מסחרית. מבחינתם הם אולי מוכרים פחות אבל יוצרים מוצר טוב יותר. כמו שנאמר אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אין ספק שהמותג הזה משתדל מאוד להתרחק מטרנדים הקיימים בתחום הבישום. וזו גם הסיבה שבעלי המותג בוחרים באף כזה או אחר לא בגלל מוניטין או הפירסום שלו, אלא בגלל היכולת שלו לתרגם את החזון שלהם לניחוח המתאים. לדבריהם הם מחפשים קוהרנטיות ומקוריות. והם לא כאן כדי להעתיק, אלא כדי להמציא את עצמם מחדש. כי יש להם כל כך הרבה מה לספר ולשתף את כולם. החזון שלהם הוא אם כן ליצור בשמים המבטאים את פילוסופיות החיים שלהם, ולהפוך את חוויותיהם ורגשותיהם לאומנות החושים. הם מאוד מקווים להגיע לליבם של חובבי הבשמים הנאמנים שלהם, במיוחד לאלו שמעריכים אמנות יוצאת דופן ולא ייצור המוני וצריכה מהירה. אז למי שמחפשים ניחוח עם אמירה ייחודית, שונה ומקורית זה המותג.