Orto Parisi
הרעיון שעומד מאחורי המותג הזה הוא פשוט מאוד – אנחנו למדנו להתעלם מריח הגוף שלנו, יתרה מכך לדעתו של אורטו פריזי, בעל המותג, ככל שריח גופנו הוא עז יותר הוא הופך לפחות נעים לנו. אלא שלדברי פריזי חלקי הגוף הנושאים יותר ריח הם דווקא אלו שבהם נאספת יותר נשמה. יתרה מכך, הוא קובע כי גופנו נחווה כמו גן, והריחות שלו הם ממש מראה אמיתית של נשמתנו. התוצאה למי שתוהה היא של ניחוח בושם עדין, נעים ואלגנטי. שמונה ניחוחות למותג חדש ייתכן שכשומעים את דעתו של אורטו פריזי בפעם הראשונה זה אולי נראה לכם כמותג מעט תימהוני אבל העובדה שהוא די תפס, וזכה להצלחה עצומה. ואכן כבר יש לו בתוך תקופה של כחמש שנים כשמונה ניחוחות מוצלחים למדי. אז איך זה קרה? ובכן, את ההצלחה של המותג יש לשייך לשניים, הראשון הוא כמובן הראש המשוגע משהו של אורטו פריזי אשר חובר כאן לראש משוגע אחר של בשם מוכר מאוד, ומצליח מאוד בתחומו בשם אלסנדרו גואטיירי. אכן זה האחרון גדל על ברכיהם של אמני בישום גרמניים, הוא בנה קריירה מצליחה כאשר חתם את שמו על כמה מיצירות הבישום של המותגים המובילים בתחום הבישום והאופנה כמו דיזל, וארסצ'ה ואחרים. אולם למרות העובדה שמותגי נישה ומעצבים גדולים חברו לשמו, עדיין הרגיש גוטיירי ואולי היתה זו גישתו המעט קיצונית אשר הביאה אותו יחד עם הרצון שלו ליצור משהו עצמאי משלו לבחור במותג עצמאי וכך נולד המותג שלו, נסומטו ("ראש משוגע" באיטלקית). אורטו פריזי יחד עם גואטיירי הגיעו לאמסטרדם ושם הם בנו קולקציה בהחלט מרשימה שנותנת נוכחות לניחוחות הגוף, כאשר יש כאן דגש על המהות האמיתית של הטבע. למרות שזה נשמע מוזר תתפלאו לדעת ש הם עושים שימוש בתווים תלויים שאליהם מתלווים ניחוחות פרחוניים. הם מצליחים בבשמים הללו למזק בין מאסק לתבלינים ועצי יער. ונוצר כאן שילוב מדוייק בין נפלאות הטבע לבין חומרי גלם יוקרתיים וייחודיים.