Jo Malone London
מה עושה נערה בת 15 שנאלץ לנטוש את בית הספר על מנת לטפל באימה שחטפה שבץ? אנשים אחרים היו מוצאים פתרונות שונים אולי, אך לג'ו מלון היה ברור מה עליה לעשות. ג'ו שמגיל צעיר רקחה פרחים ועשבים שגדלו בגינת הבית, הקימה במטבח הקטן של הורי מעבדת קוסמטיקה והחלה לרקוח בה קרמים וניחוחות שונים, וכל זאת כדי לסייע בכלכלת המשפחה. במהלך השנים הפכה ג'ו מלון למי שעומדת בראש אימפריה אשר לימים נרכשה על ידי מותג העל אסתי לאודר, והפכה לסיפור הצלחה כלל עולמי. איך הופכים לסיפור הצלחה כזה, ומה הופך את הבשמים שלה לכל כך מיוחדים? כל התשובות בהמשך. מוכרת הפרחים ג'ו מלון עבדה כמוכרת פרחים ביום, וכקוסמטיקאית שטרחה על טיפולי פנים ללקוחותיה בשעות הלילה. באופן מפתיע העסק שלה המריא דווקא כאשר שמן האמבטיה שהפיקה, ואשר הכיל אגוז מוסקט וג'ינג'ר אותו חילקה כמתנת תודה ללקוחותיה, הוביל לבקשות להזמנות מחדש. וכך בשנת 1994 ג'ו מלון פתחה את הבוטיק הראשון שלה בלונדון, והציעה ניחוחות, קרמים לטיפוח עור ונירות לניחוחות ביתיים. בהמשך ב -1979 נפתח בוטיק ספינת הדגל שלה ברחוב סלואן המפורסם בלונדון. ג'ו מלון - שילוב ניחוחות מתחילת דרכה הביעה ג'ו את תמיכתה במושג של שילוב ניחוחות. כאשר ניחוחות היוניסקס שלה התרכזו לרוב בתו בודד או בשילוב פשוט של שתיים-שלוש תמציות. הריחות תוכננו כך שניתן להתבשם בהן בצורה ייחודית או לשלבם עם ריחות אחרים בקולקציה. כל זה הביא לגישה ייחודית שאיפשרה למתבשם ליצור ריח בהתאמה אישית - או מגוון מהם - על ידי הנחתם של הניחוחות השונים על העור. תחושת הייחודיות הזו של בשמי ג'ו מלון נובעת ככל הנראה מהשימוש שהיא עושה בשני רכיבי בישום בלבד המעבירים למתבשים תחושת רעננות נעימה כשמניחים אותם על העור. בנוסף, האריזה הפשוטה אך האלגנטית בצבע שמנת עם גימור שחור מגלמת בצורה מושלמת את הניחוחות הנעימים, ולעתים קרובות העדינים והמכובדים בקו המותג. להפוך למותג בינלאומי - ומה שמייגן מרקל אוהבת ההצלחה של ג'ו מלון לא נעלמה מעיניהן של ענקיות הקוסמטיקה השונות, ובעיקר תפסה את עינה של ענקית תעשיית היופי חברת אסתי לאודר. זו רכשה את המותג Jo Malone בשנת 1999, וג'ו נשארה עם החברה כיו"ר שלה וכמנהלת הקריאייטיב שלה עד 2006. כיום חברת אסתי לאודר ממשיכה להפעיל ולייצר ריחות חדשים תחת המותג ג'ו מלון. בשנים האחרונות עם הגיבוי הכספי של חברת אסתי לאודר, המותג הזה הרחיב את תפוצתו למדינות רבות ברחבי העולם.לא יפלא אם כן שהמותג החל להימכר בחנויות הקומסטיקה המובחרות באירופה כמו סיפורא. אחד הבשמים שזכו להצלחה הוא הווילד בלובל, ניחוח עדין פירותי ופרחוני המשדר תחושת ניקיון ורעננות כובשת, ואהוב במיוחד על הנסיכה הבריטית החדשה.